Tapetmärken 2: DecorMaison

Dags för del två i min genomgång av tapetleverantörer. Jag går igenom deras utbud för att se vad jag gillar. Först ut var Cole&Son, nu blir det DecorMaison. Och jag har redan bestämt att jag vill ha en av dessa tapeter - den med fåglar - troligtvis i Claudias rum. Jag tycker den är heeelt överlägset snygg och fin och bra! Vet bara inte om jag vill ha vit eller vit/röd.

Här följer en lång radda tapeter. De ligger ordnade efter kollektion (jag har bara med vissa tapeter så klart och alla kollektioner är inte representerade). Så när det dyker upp en bild på en tapetbok och en text så kommer en ny kollektion.




Alla bilder från www.decormaison.se

Vissa av tapeterna är väldigt ljusa och kan vara lite svåra att se i datorn. Testa att titta på skärmen lite snett underifrån så kan de träda fram lite bättre.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0