I mormors gamla klänningar

När min mormor var här gick vi igenom lite gamla klänningar - hon jag och Annette. Klänningar som mormor sytt till min mamma när hon var liten på femtiotalet. Jag har kikat på dem tidigare och Claudia har haft ett par på sig när hon var bebis. Den här gången tog jag med de jag tycker är fina och tror är lagom åt Claudia just nu. Två av dem har jag hunnit prova, och en tre-fyra till finns kvar för en annan dag. 



Claudia tyckte det var roligt, hon ville snurra i sina klänningar, och ville inte ta den första av sig men blev ändå glad när hon fick den andra på sig.

Fina eller hur?!

kommentarer
av: Isabell

Otroligt sött, både flickan och känningarna!!

2012-10-02 @ 20:54:44
URL: http://bellatrixofix.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0