Fotoutmaning dag 9: dagens

Dagens fotoutmaning har titeln "dagens" och då måste jag bara snyfta lite över att mina dagar inte blir lika färgglada resten av året. Jag får (och har alltid fått) KFUM:s årskalender av min mormor. Klistrar upp varje månad och drar av dagarna. Men i förra veckan hittade Claudia kalendern och efter det är resten av årets månader spårlöst försvunna. Uppätna? Gömda i någon låda? Vem vet. 


Det var dagens dag det.

Dag 1: SjälvporträttDag 2: FavoritprylDag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobbyDag 5: En gammal bildDag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp - Dag 8: En favoritbild - Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad - Dag 11: Tokigt - Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus" - Dag 14: En vinterbild - Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt - Dag 17: Ett ögonblick - Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag - Dag 20: Tema "olika" - Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende - Dag 23: En sommarbild - Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast - Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt - Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder - Dag 29: Nyaste bilden på mig själv - Dag 30: Valfri bild

kommentarer
av: Eva

Sån kalender minns jag från att jag var liten. Ska nog be mamma hålla utkik och köpa en sådan åt barnen varje år.



Tråkigt att hon har varit där och nallat lite =(

2011-07-09 @ 19:52:00
URL: http://taweret.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0