Spänningen stiger

Tack för era kommentarer om vår husjakt och läget vi befinner oss i just nu! Alla åsikter och erfarenheter och glada tillrop är så välkomna så.

Idag är dagen för budgivning på radhuset. Troligtvis sätter det igång efter lunch. Mäklaren ska höra av sig. Jag är fortfarande välsigt splittrad mellan de två alternativen, det finns så mycket fördelar och nackdelar med båda. Mest fördelar, med båda. Vi har (så gott som) bestämt oss för vilken summa vi ska gå upp till under budgivningen. Stiger det mer så släpper vi radhuset. Då startar den stora byggkarusellen.


Det är lite som att befinna sig i stormens öga. Så var det igår och känslan fortsätter. Det är nollställt i mitt huvud just nu, eftersom jag inte har ett tydligt objekt att fokusera på. Jag brukar tänka mig in i hus vi är och kikar på. Flyttar in i tanken, möblerar och känner in områden. Nu är läget ett annat, jag vet inte hur någonting kommer vara i slutet av dagen. Vi är nervösa.


kommentarer
av: SandraL

Vad spännande...hoppas det går som ni vill!!!

2011-03-17 @ 12:15:49
URL: http://www.larses.se
av: Lotta

Lycka till med allt, jag är inte avundsjuk på er situation! Kommer ihåg som om det vore igår den första budgivnningen vi var med på, jag hade en ångest utan dess like efter första budet- det är ju ofattbara summor man "dribblar" med.

Nu efter att vi har byggt hus utan att faktiskt ha tagit ett spikslag själva så är det ändå inget jag vill göra igen med småbarn i familjen. "byggövervakandet" och det otal beslut som ska göras tar väldigt på krafterna, och det gör ju våra små älsklingar oxå :-)



Åter igen, LYCKA TILL! Allt blir bra tll slut, och det mesta finns det en mening med.

2011-03-17 @ 13:21:13

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0